Foredrag med John G.

24 jun

John G. taler på Hello CPH 2012

John G. taler her for en fyldt sal på Hello CPH 2012.


Har du brug for et frisk indspark, kommer jeg gerne og taler ved netop dit arrangement.

Læs mere om foredrag med John G.

Booking…

Ja, du smider bare en mail eller giver et telefonopkald, så tager vi en snak om det… Nummeret er 60 827 800 – flere kontaktmuligheder finder du her.

Jeg håber vi ses..

En kommentar to “Foredrag med John G.”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Jeg inviterer kritikerne til kaffe « John G. - 26. oktober 2012

    […] jeg er inviteret til at holde foredrag om mobilbrancen, er mest lukkede arrangementer. Men er der interesse for det, så stiller jeg meget gerne op til […]

Skriv et svar

