Baresso har svaret: Vi tager det meget alvorligt

16 jul

Kaffekæden Baresso fortsætter den positive stil.

Baresso svar på Twitter

Baresso svarer på kritikken via Twitter.

Efter kritik fra Martin Thorborg, og møde med samme, plus lidt omtale på de sociale medier, inklusive her på min blog, har Baresso nu svaret på Twitter.

Læs: Baresso har lært noget af sociale medier

I bedste Twitter-stil er svaret kort, men præcist: “Vi tager både de sociale medier og træningen af vores kolleger meget alvorligt. Tak for feedback!”.

Jeg synes det er fornuftigt, at Baresso vælger en åben dialog, fremfor at kravle i flyverskjul. Det er klædeligt med denne stil, og jeg håber den smitter af på personalet ude i butikkerne. Denne stil er MEGET bedre end tilfældet f.eks. er hos Google, der trods kritik fra flere sider, end ikke svarer.

Læs: Har du tillid til Google?

Baresso har tilsyneladende en ambition om at udvikle sig, og gøre deres nuværende produkt endnu bedre. Starbucks er en oplevelse – noget tyder på, at Baresso er på vej til at blive det.

2 kommentarer to “Baresso har svaret: Vi tager det meget alvorligt”

  1. Stine 16. juli 2012 hos 12:19 #

    Baresso er fantastiske. De smed engang min barnevogn og mig ud af deres cafe. Pegede bare på vognen og mig og så på døren og sagde ‘ud!’. Jeg for hjem og skrev en rasende mail til deres områdechef – var det vist. Hun skrev et langt, uddybende, undskyldende og meget fornuftigt svar allerede dagen efter. Det er god stil!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Baresso har lært noget! Tog de sociale medier alvorligt « John G. - 16. juli 2012

    […] Baresso har svaret Del detteTwitterFacebookLike this:LikeOne blogger likes […]

Skriv et svar

