Jeg inviterer kritikerne til kaffe

26 okt

Er du en sur debattør der ikke kan lide det jeg mener, så er du hermed inviteret på kaffe.

Hver eneste gang jeg skriver noget, særlig om Android og iPhone, løber der bunkevis af sure kommentarer fra læserne ind. Seneste i denne artikel om iPad Mini. Det er super fedt, at så mange er engageret i at følge det jeg skriver og siger, men det er ikke alt jeg forstår.

Hvorfor er din mening mere rigtig end min? Her tænker jeg på kommentarer som er rent subjektive, og ikke nødvendigvis bunder i en undersøgelse eller rapport.

Jeg siger normalt ikke noget “for sjov”. Det er faktisk noget jeg mener de ting jeg fremfører. Men jeg er bestemt åben overfor nye inputs.

Derfor vi jeg gerne invitere dig der er uenig i mine holdninger, samt dig der er enig, til at komme forbi og få kaffen. Er der mange, så sætter jeg gerne et lille arrangement op. Det kunne være spændende at bruge nogle timer på, at vende vores holdninger til forskellige ting.

Når jeg er inviteret til at holde foredrag om mobilbrancen, er mest lukkede arrangementer. Men er der interesse for det, så stiller jeg meget gerne op til debat.

Se også min videoblog og hør lidt mere om tankerne….

Er du interesseret så send en mail eller ring. Er I flere der vil deltage, så sætter jeg gerne noget større op.

2 kommentarer to “Jeg inviterer kritikerne til kaffe”

  1. Martin lohse 26. oktober 2012 hos 10:52 #

    Fra en der selv har en mening om alt mobilt til en anden :) John jeg synes du gør det fremragende med dine observationer og dine anmeldelser.. Det der åbenbart er mange der har problemer med, er forholdet til firmaet der laver produkterne og ikke til produkterne i sig selv. Jeg har fulgt dig længe og det vil jeg blive ved med, for du kommer for det meste frem med de vigtigste pointer.. Jeg sidder personligt selv og krummer tær når jeg hører de forskellige indlæg vedr. Dine og for den sags skyld og andres anmeldelser, fordi det er desværre tit og ofte nogle mennesker, der mener at hvis du ikke er enige med dem, jamen så skal der en skyttegravs krig til lidt ala den der for mange år siden var mellem AMD og Intel folket. Derudover hvis du ligger mærke til det så er det ofte de samme mennesker der skriver disse ting til anmeldelserne, det skulle heller ikke undre mig hvis nogle af dem og sidder inde på “nationen” og kaster med politisk mudder. Det er i min verden meget uforstående mennesker der skriver disse indlæg, da de tydeligvis ikke forstår at det er din subjektive mening vi reelt set kommer ind på siden for at høre. De ønsker blot at du skal være enig med alle de internationale anmeldere. Her generalisere jeg meget, for dette træk hører ikke kun til android folket eller apple folket, det hører til alle :) Jeg håber vi kan udbrede budskabet om at vi bare ønsker bedre gadgets og så lad folk om hvilken telefon eller tablet de vil have :)

    Keep up The good Work!

    (Skrevet på min iPad, mens jeg tjekker mails på min Galaxy nexus og ser film på min Windows computer ;) )

  2. Allan Greve 26. oktober 2012 hos 11:19 #

    Måske skulle du skrive lidt mere om Windows Phone så – os, der har set det lys, er ikke så pirrelige… ;-)

Skriv et svar

