Chat-succes fortsætter i januar

18 dec

I det nye år får du igen mulighed for at chatte med mig om mobiler, smartphones og tablets.

Et par gange i løbet af efteråret har jeg, sammen med Bilka, afprøvet muligheden og interessen for, at chatte om smartphones og tablets.

Resultatet var overvældende og godt. Rigtigt mange kiggede forbi og chattede med mig.

Bilkaavisen

Bilka reklamerer for chat med John G. i tilbudsavisen.

Egentlig kunne man måske godt argumentere for, at det ikke skulle overraske mig, da der i forbindelse med f.eks. Apple-events, er mange brugere på vores lanceringschats. Men jeg synes der er en forskel på chat for technørder som mig selv, og så interessen for at chatte blandt almindelige mobilkøbere.

Disse hr. og fru Jensen’er kiggede forbi chatten. Og det var netop meningen, at give slutbrugerne, uden stor teknisk interesse, en mulighed for at stille de almindelige hverdagsspørgsmål om den teknologi der i hverdagen omgiver os.

Sammen med Bilka har jeg besluttet, at lave endnu et par chatsetups.Næste gang bliver mandag den 7. januar 2013 klokken 19-21. Den præcise webadresse annonceres blandt andet på Bilkas Facebookside, samt min egen Twitter og Facebook-profil.

Vi chattes ved…

Skriv et svar

