Meremobil.dk – det nye mediebureau er i luften

2 maj

Stikket er netop sat i til MereMobil.dk, den nye site der repræsenterer mit nye firma.

Der er sket meget de seneste måneder. Men vigtigst er, at jeg har ændret min samarbejdsform med den site jeg grundlagde i 1996, Mobilsiden.dk.

MereMobil.dk Logo

Logoet for MereMobil.dk

For læserne af Mobilsiden.dk betyder det ikke ret meget da jeg fortsat er med til at levere hovedparten af indholdet på siten. Det sker via MereMobil.dk, der bedst kan beskrives som et mediebureau, der lever af, at producere indhold om mobilbranchen – smartphones, tablets, mobiler osv., til forskellige medier.

I det nye firma er min kollega Lene Birkeslund fra Mobilsiden.dk og jeg selv, ansat. Udover indholdsproduktion vil der også blive udbudt kurser og foredrag.

Slå et smut forbi www.meremobil.dk og se hvad vi har i værktøjskassen. Du kan også læse indlægget “MereMobil.dk – hvorfor?” for at få mere viden om de nye tider.

Naturligvis er vi også repræsenteret på Twitter og Facebook. Du er selvfølgelig velkommen til at tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Mange hilsner

John G.

Skriv et svar

