Hvilken mobil er den rigtige? Chat med eksperten

14 sep

Kom med dine mobilspørgsmål. Vi kan chatte sammen mandag den 16. september.

Det mest stillede spørgsmål jeg får fra dem jeg møder ved eksempelvis foredrag er: ”Hvilken telefon er den bedste”. Naturligvis er der ikke et entydigt svar, da det afhænger af ens præferencer, drømme og pengepung.

John G TV 2 News

Mandag den 16. september 2013 kan du chatte med John G.. Her et billede fra TV 2 News.

Et andet spørgsmål er, om iPhone er bedre end andre telefoner. Igen et stort og åbent spørgsmål. Det umiddelbare svar er nej. iPhone er god til det den kan, men der findes telefoner der kan meget mere.

Jeg vil gerne ud til så mange som mennesker som muligt, særligt hvis den viden jeg har, kan gavne andre.

Chat med John G.

Bilka har endnu engang inviteret mig til at være vært ved en mobilchat, hvor der er åbent for alle de spørgsmål du måtte sidde med. For at kunne ramme så mange som muligt, foregår chatten online, så du kan placere dig mageligt foran skærmen og stille spørgsmål, eller blot kigge med.

Chatten vil foregå i et åbent vindue på www.bilka.dk/mobil-chat

Du kan også læse mere om begivenheden på denne Facebook-event Bilka har oprettet. Jeg ser frem til at høre fra dig mandag den 16. september 2013 klokken 10-12.

Hvis du er nervøs for at glemme tidspunktet, så følg mig på Twitter og Facebook. Her skal jeg nok smide en besked ud, når vi er klar.

Som noget nyt er jeg i forbindelse med Meremobil.dk begyndt at producere en programserie der handler om den teknologi der omgiver os. Læs mere om og lyt til podcasten fra Meremobil.dk. Du kan også finde udsendelserne på YouTube og i iTunes.

Skriv et svar

